Vragen

Betalen

Je betaalt via overschrijving. Via een bevestigingsmail ontvang je onze bankgegevens. Eens we jouw betaling hebben ontvangen (dit kan 1 dag tot enkele dagen duren) sturen we onmiddellijk het pakje op. Indien we jouw betaling niet binnen de tien dagen ontvangen wordt je bestelling geannuleerd. Zo zijn we wel.

 

Prijzen

 

De prijzen van alle artikels zijn btw inclusief. Er komen enkel nog verzendkosten bij. Die kosten worden duidelijk vermeld vooraleer je jouw bestelling bevestigt. Zo kom je nooit voor onprettige verrassingen te staan.


Bij 'Verzendkosten' vind je meer informatie zodat je een en ander juist kan inschatten.

 

Verzendkosten

 

Jazeker, de postduif is een dure vogel. In die mate zelfs dat wij een tandje (= centje) bijsteken om de verzendkosten te drukken. Je bekijkt het best zo: je bespaart benzine, je bespaart parkeergeld, je bespaart tijd - dat is ook al niet min.

 

Afhankelijk van de grootte van je bestelling kosten zendingen in België jou minimaal 1,99 euro tot maximaal 4,99 euro.

 

Voor pakjes naar Nederland/Frankrijk/Duitsland/UK/Luxemburg betaal je minimaal 3,99 euro tot maximaal 7,99 euro.

 

Internationaal

 

Wij verzenden standaard naar Nederland, Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Luxemburg.

 

De transportkosten verschillen land per land en variëren van 3,99 euro tot 7,99 euro. Deze kosten worden telkens duidelijk vermeld vooraleer je jouw bestelling bevestigt.

 

Voor zendingen naar andere landen richt je een prijsaanvraag aan info@zottesokken.be.

 

Oeps, ik ben niet thuis

 

Wanneer we jouw bestelling voor 18u op de post doen, ontvang je jouw pakje normaliter de dag nadien. 

 

Na ontvangst van betaling racen de zotte sokken onze deur uit. Hebben ze na vijf werkdagen nog steeds niet je brievenbus gevonden? Mail of bel ons dan zodat we kunnen nagaan waar het pakje zich verschuilt.

 

Kleine pakjes versturen we via Bpost en worden door je postman/vrouw in je bus gedropt.

 

Valt je pak groter uit, dan versturen wij het via Taxipost. Ben je niet thuis, dan laat de postduif een kaartje achter in je bus en kan je jouw pakket afhalen op het lokale postkantoor. Telefonisch kan je altijd een tweede aanbieding vragen.

 

Vergeet niet: je kan bij de bestelling altijd een ander adres invullen (je werk, je buren).

 

Levering

 

We leveren steeds uit voorraad, wat betekent dat je nooit lang op je bestelling hoeft te wachten.

 

Je bent wanhopig want het gewenste product is niet langer voorradig? Stuur ons dan zeker een mailtje zodat wij het nodige kunnen doen om het alsnog in huis te halen. We beloven niks, maar we halen zeker het onderste uit de kan.

 

Feestelijke cadeaubon

 

Je wil iemand een zot stel sokken cadeau doen. Wat een waanzinnig sterk idee! Het volgende staat je te doen...


Mail info@zottesokken.be met de vermelding van de gewenste waarde van de cadeaubon. Wij sturen jou (of de gelukkige) een 'cadeaucode' op. Deze persoonlijke code dient ingevuld te worden bij het afrekenen van het winkelmandje en wordt onmiddellijk verrekend.


Een cadeaucode is een jaar geldig en dient in één keertje opgebruikt te worden.

 

Geschenkverpakking

 

Wil je jouw sokken laten omzwachtelen door een zot papiertje? Geen probleem. Die keuze kan je maken tijdens je bestelling: 'inpakken als cadeau' aanvinken volstaat. 

 

Juiste maten

 

De maten staan vermeld op de productpagina. Vallen ze iets groter of kleiner uit, dan proberen we dat telkens te vermelden. Eigenlijk zou het dus niet mogen misgaan.

 

Slaag je er alsnog in om een verkeerd paar sokken op de kop te tikken? Geen paniek, lees hieronder alles over 'Ruilen of retourneren'.

 

Ruilen of retourneren

 

We besteden heel veel zorg aan je bestelling en de levering ervan. Voldoet een product toch niet aan je verwachtingen? Je mag het binnen de veertien kalenderdagen na ontvangst terugsturen.

 

Een reden hoef je niet op te geven. Het mag, dat wel, we zijn nu eenmaal nieuwsgierig. De verzendkosten zijn wel altijd voor rekening van de klant.

 

Ruilen mag evenzeer binnen de veertien dagen na ontvangst. Ook daar betaal je de verzendkosten zelf.

 

Het voldoende gefrankeerde pak stuur je op naar Zotte Sokken, L. Van Egmontstraat 25, 9000 Gent. Vermeld altijd je ordernummer.

 

Vooraleer je in actie schiet, breng ons alsjeblieft via mail op de hoogte (info@zottesokken.be). Zorg er voor dat je het product onbeschadigd en in originele verpakking terugstuurt. Beschadigde producten (of gedragen sokken, stel je voor) worden niet vergoed.

 

Zodra wij het product in goeie gezondheid hebben ontvangen, schrijven we het bedrag over op je rekening. Betreft het een ruil, dan sturen we jou het gewenste product op. Je doet er goed aan om dat vooraf te reserveren via mail.

 

Klachten

 

Scheelt er iets met je product? Mangelt onze dienstverlening? Vind je ons om een of andere reden niet meer zo leuk? Laat het ons weten via info@zottesokken.be.

 

Productfoto

 

Op de site zie je gedetailleerde foto's van alle producten. Kleuren kunnen altijd lichtjes variëren afhankelijk van je beeldinstellingen. Maar een roze sok wordt niet groen en ook een oranje sok blijft oranje. Gelukkig maar.

 

Afhaalpunt 9000 Gent

Je haalt je pakje het liefst zelf op? Fijn, dan bespaar je meteen een stuk verzendkosten. Vul op de bestelpagina de code IKHAALAF in, dan wordt er geen port aangerekend. Je mag zeker overschrijven, je kan ook cash betalen bij afhaling.

Eens je bestelling is geplaatst, contacteer ons op het nummer 0476/877.800 of mail info@zottesokken.be voor een afspraak. Overdag, 's avonds, in het weekend: we zoeken en vinden de beste (afhaal-)oplossing!

Zotte Sokken is gehuisvest in 'Quartier Sint-Pieters': Lamoraal Van Egmontstraat 25, 9000 Gent (vlakbij Citadelpark & Sint-Pietersstation).